Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Okullarda Hijyen Seferberliği

Mardin Büyükşehir Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü ekipleri, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı
Mardin Büyükşehir Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü ekipleri, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı öncesinde öğrencilerin sağlıklı ve hijyenik ortamlarda eğitim alabilmesi için il genelindeki okullarda kapsamlı ilaçlama ve dezenfeksiyon çalışmaları gerçekleştirdi.
Çalışmalar kapsamında sınıflar, koridorlar, bahçeler ve okul avluları titizlikle ilaçlandı. Özellikle öğrencilerin yoğun kullandığı tuvaletler, yemekhaneler ve spor salonları da detaylı bir şekilde dezenfekte edildi. İl genelinde eş zamanlı yürütülen uygulama ile Artuklu’dan Nusaybin’e, Kızıltepe’den Midyat’a kadar Mardin’in 10 ilçesindeki tüm okullar yeni döneme hazır hale getirildi.
Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamada, öğrencilerin sağlığı için hiçbir tedbirden kaçınılmadığı vurgulanarak şu ifadelere yer verildi: “Çocuklarımızın güvenli, sağlıklı ve hijyenik sınıflarda eğitim görmesi en öncelikli hedefimizdir. Yeni eğitim-öğretim döneminde öğrencilerimizin sağlığını korumak için okullarımızda düzenli periyotlarla ilaçlama ve dezenfeksiyon çalışmalarımızı sürdüreceğiz.”
Velilerin içini rahatlatmak istediklerini belirten belediye yetkilileri, eğitim süreci boyunca hijyen ve sağlık standartlarının en üst seviyede tutulacağını kaydetti. Ayrıca ilaçlama çalışmalarının yanı sıra okullarda düzenli temizlik desteği, hijyen malzemesi temini ve bilinçlendirme faaliyetlerinin de hayata geçirileceği ifade edildi.
Mardinli öğrenciler ve veliler, yapılan bu çalışmalardan memnuniyet duyduklarını belirterek, yeni eğitim-öğretim yılına daha güvenli ve sağlıklı bir başlangıç yapacak olmanın kendilerine huzur verdiğini söyledi.