Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Elektrik kesintisi protestosu

Kızıltepe ilçesinde yaşanan elektrik kesintileri yapılan yürüyüşle protesto edildi.

Kızıltepe ilçesinde yaşanan elektrik kesintileri yapılan yürüyüşle protesto edildi.

Kızıltepe’de Özgürlük Meydanı’nda toplanan bir grup, Eski Hastane Caddesi’ndeki DEDAŞ Arıza Merkezi’ne kadar yürüdü.
Grupta yer alan HDP İlçe Başkanı Lokman Yaşar, burada yaptığı açıklamada, bölgede yaşanan adaletsiz elektrik dağıtımı için toplandıklarını, elektrik kesintilerini protesto ettiklerini söyledi.
Kesintilerden dolayı esnafın, hastaların, yaşlıların ve çocukların mağdur olduğunu kaydeden Yaşar, “Kesintilerden DEDAŞ olduğu gibi destek paralarını kesen AKP de sorumludur. Elektrik dağıtımındaki bu adaletsiz gidişata son verilmelidir” dedi.
Grup, 5 dakikalık oturma eyleminin ardından dağıldı.